Skip to main content
  • Εφαρμογή για το Δημότη και το Δήμο

    Το i-Citizen είναι μια πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους Δήμους, που λειτουργεί μέσω mobile app, μέσω web και τηλεφωνικά σε ειδικό πενταψήφιο. 

    Σκοπός της πλατφόρμας είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και τη συμμετοχή τους σε θέματα που τους αφορούν.

    Είναι ένας σύγχρονος τρόπος άμεσης επικοινωνίας με τον Δημότη και τον Δήμο μέσω του κινητού ή του υπολογιστή -για αναφορά προβλημάτων αλλά και για κατάθεση προτάσεων, online αιτήσεις και ηλεκτρονικές πληρωμές.

  • Ενεργός πολίτης

    Άμεση επικοινωνία με τον Δήμο.

    Ο πολίτης αναφέρει τα προβλήματα

    λέει τη γνώμη του για τα ζητήματα της περιοχής του

    ψηφίζει και

    συμμετέχει στις αποφάσεις.

     
     
     
     
  • Σύγχρονος Δήμος

    Με τις ψηφιακές υπηρεσίες του i-Citizen, ο Δήμος:

    • δίνει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών του
    • ζητάει τη γνώμη τους και την υπολογίζει
    • ενημερώνει για ό,τι συμβαίνει και ό, τι πρόκειται να συμβεί και
    • εξυπηρετεί άμεσα και εύκολα ώστε να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους.
     
     
     
     
     

Κάρτα Δημότη

Με την ψηφιακή κάρτα, ο Δημότης συμμετέχει στις αποφάσεις παίρνοντας μέρος σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες και διαβουλεύσεις.

Η ψηφιακή κάρτα δίνει ένα μοναδικό ID στον κάτοχό της που του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου.

Είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή στις ψηφοφορίες. 

Αναφορά Προβλημάτων

Το i-Citizen επιτρέπει στον Δημότη να ενημερώνει άμεσα, εύκολα και με λεπτομέρεια τον Δήμο για προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά.

Παράλληλα, επιτρέπει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να ακούει τους πολίτες, να καταγράφει τα προβλήματα του Δήμου, να οργανώνει και να παρακολουθεί τις ενέργειες αποκατάστασής τους. Ο πολίτης έχει τώρα τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία επίλυσης των προβλημάτων ενώ η ψηφιακή εφαρμογή τον ενημερώνει σχετικώς με αποστολή γραπτών μηνυμάτων.

Πεσμένα δένδρα, προβλήματα στον ηλεκτροφωτισμό, λακκούβες στον δρόμο, κάδοι απορριμμάτων, αδέσποτα ζώα, σκουπίδια, μπάζα και άλλα ζητήματα ποιότητα ζωής που απασχολούν τους Δημότες καθημερινά, μπορούν πλέον να αναφέρονται σε πραγματικό χρόνο, με φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση στον χάρτη ενώ αυτομάτως να γνωστοποιούνται στα αρμόδια τμήματα χωρίς τηλέφωνα και πολύπλοκες, χρονοβόρες διαδικασίες.

 

Προτάσεις πολιτών

Οι Δημότες έχουν φωνή! Καταθέτουν τις προτάσεις τους για τη βελτίωση του Δήμου τους μέσα από την πλατφόρμα των ψηφιακών υπηρεσιών για τους Δήμους i-Citizen. Αποστέλλουν κείμενο, φωτογραφία και συγκεκριμένο τόπο μέσω GPS, επιλέγοντας την κατηγορία του προβλήματος το οποίο θέλουν να αναφέρουν. Η αποστολή της αναφοράς αυτής μπορεί να γίνει και προς διαφορετικές υπηρεσίες ανάλογα με την κατηγορία.

Κονσόλα διαχείρισης των μηνυμάτων. Η εκάστοτε υπηρεσία μπορεί να διαχειρίζεται ανάλογα τα μηνύματα ή μπορεί να υπάρχει μια γενική προβολή όλων των μηνυμάτων από όλες τις κατηγορίες.

Ψηφιακές συναλλαγές

Αποστολή online αιτήσεων για προκαθορισμένα αιτήματα. Ο πολίτης ενημερώνεται για την πορεία εξέλιξης του αιτήματος. Μπορεί να ζητά και να λαμβάνει στο κινητό του (app) ή στο website ή στο email το έγγραφο που ζήτησε ψηφιοποιημένο.

Οι υπηρεσίες του Δήμου αποκτούν συστήματα αλληλεπίδρασης και ψηφιακών συναλλαγών με τους δημότες

Ηλεκτρονικές πληρωμές

Ασφαλείς πληρωμές προς τον Δήμο με χρήση της κάρτας δημότη.

Τέλος στο χάσιμο χρόνου για τις πληρωμές.

Αθλητικές, πολιτιστικές συνδρομές, δημοτικές κλήσεις, πληρωμή νεκροταφείου, τέλη μαρίνας κ.ά.

πληρώνονται πλέον online.

Υπάρχει κα η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων για τις εκδηλώσεις του Δήμου.

 

Ενεργός πολίτης

Η φωνή του δημότη ακούγεται.

Με συμμετοχή σε ψηφοφορίες που καθορίζει ο Δήμος, με χρήση της κάρτας δημότη, παίρνει θέση και λέει τη γνώμη του για τα θέματα που τον αφορούν. Από αποφάσεις του Δήμου μέχρι ψηφοφορίες για πολιτιστικές εκδηλώσεις.

H χρήση της κάρτας του δημότη εξασφαλίζει τη συμμετοχή στα κοινά μόνο όσων έχουν δικαίωμα να ψηφίζουν και με το σωστό τρόπο.

Άμεση ενημέρωση

Δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων στο κινητό τηλέφωνο με push notificatons, για να ενημερώνονται άμεσα οι πολίτες.

«Αρχίζουν την 1η Ιουλίου 2020 οι εγγραφές στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς για τη σχολική χρονιά 2020-2021».

Οι ενημερώσεις ανεβαίνουν στο website αλλά και στο app, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής τους με email.

Οι δημότες μπορούν να στέλνουν μηνήματα, που θα προβάλονται σε οθόνες που θα τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία του Δήμου

Προσφορές, πωλήσεις, ανταλλαγές, προτάσεις ... μετά από moderation.

Animal Welfare

Το Animal Welfare στοχεύει στη μείωση της ταλαιπωρίας των ζώων. Δημιουργήθηκε για να αυξήση την ευημερία τόσο των ζώων όσο και των οικογενειών. 

Το Animal Welfare είναι μία πλατφόρμα διαχείρισης αναφορών, καταγγελιών και διαφόρων θεμάτων κατοικιδίων ζώων, αδέσποτων και μη καθώς και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για αυτά.

Ο χρήστης μπορεί εύκολα μέσω του κινητού του ή μέσω toy site να καταχωρεί Αναφορές(έχασα/βρήκα/είδα), Καταγγελίες, Υιοθεσίες, Φιλοξενίες αλλά και να βρίσκει πληροφορίες για Αρμόδιους Φορείς, Χώρους (δημόσιους και μη), Ιατρεία, Καταστήματα, Φίλους/Εθελοντές.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ελάτε να βρούμε μαζί την καλύτερη ψηφιακή λύση για τους Δημότες σας.

Ζητήστε μας μια ζωντανή παρουσίαση του i-Citizen στο χώρο σας